1394-03-10 16:01
1134
0
15500
مسئول کاروان ارتحال امام(ره) در بسیج دانشجویی گلستان خبر داد:

افزایش سه برابری اعزام دانشجویان نسبت به سال گذشته/ اشتیاق وصف ناشدنی دانشجویان جهت میثاق با امام راحل در ایام امتحانات

مسئول کاروان ارتحال امام (ره) در بسیج دانشجویی گلستان گفت: اشتیاق دانشجویان در ایام امتحانات جهت میثاق با امام راحل بی نظیر و وصف ناشدنی است.

به گزارش گلستان ما ، میثم زنگانه مسئول کاروان بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو سلام؛ با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری درخصوص تجلیل از امام راحل مبنی بر اینکه " تجلیل از تفکر امام و گرامیداشت یاد و نام امام، خدمت به اسلام ، نظام اسلامی و جامعه است" اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام امام بزرگوار فقط به عنوان قدر دانی و تجلیل از او نیست، بلکه به معنای اصرار و پافشاری بر خط و راهی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با انقلاب و قیام خود و با سیره و درس های هدایتگر شان برای ملت ایران و همه مسلمانان عالم باقی گذاشتند.

وی تصریح کرد: امام به عنوان یک الگو، یک معلم و به عنوان یک راهبر در ذهن ما و در واقعیت جامعه حضور دارند، هرچند جسم او در جمع ما حضور ندارد اما اندیشه و راه امام عظیم الشأن همواره چراغ راه هدایت همه مسلمانان عالم می باشد.

امام راحل نابودی مستکبران را پاداش ایستادگی و مقاومت مسلمانان می دانستند

زنگانه افزود: بیداری اسلامی ملت های مسلمان منطقه که ریشه در اسلام ، توحید و عدالت دارد الهام گرفته از پیام بیدارگر امام راحل است که امت جهان اسلام را مژده داده و نابودی مستکبران و زورگویان و شیاطین را پاداش ایستادگی و مقاومت مسلمانان دانسته است.

مسئول کاروان بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در بسیج دانشجویی گلستان خاطرنشان کرد: درس امام (ره) برای ملت های مسلمان و مستضعفین بازگشت به اسلام ناب بر محور توحید و عدالت می باشد.

تشکیل ستاد ویژه ارتحال امام (ره) از اردیبهشت ماه در بسیج دانشجویی گلستان

زنگانه در ادامه از تشکیل دبیرخانه و ستاد ویژه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با راه اندازی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) فعالیت ها در قالب کمیته بندی تعریف شده است که می توان به کمیته روابط عمومی و رسانه، فرهنگی، کمیته بازرسی، ایمنی، مالی و آماد و پشتیبانی اشاره نمود.

وی اذعان کرد: ستاد و دبیرخانه ارتحال امام(ره) در بسیج دانشجویی با بهره گیری از مشاوران مجرب، بسته های فرهنگی، نوشتاری و صوتی غنی را در طول مسیر سفر برای زائران دانشجو تدارک دیده است.

ثبت نام دانشجویان جهت اعزام به مراسم ارتحال امام(ره) همچنان ادامه دارد

مسئول کاروان بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در بسیج دانشجویی گلستان در پایان با بیان این مطلب که ثبت نام جهت اعزام به مراسم ارتحال امام راحل همچنان ادامه دارد گفت: با توجه به ایام امتحانات ، استقبال دانشجویان بی نظیر بوده بگونه ای که  تاکنون سه برابر سهمیه ابلاغی دانشجویان ثبت نام نموده اند که این امر با عنایت حق تعالی و استقبال دانشجویان و همکاری مراکز آموزش عالی استان گلستان محقق شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.